Witamy na stronie Koła Naukowego Gospodarki Przestrzennej

Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

Konferencja „Marketing Terytorialny, czyli jak wykreować miejsce w teorii i praktyce”

marketing terytorialny

Studenckie Koło Naukowe Gospodarki Przestrzennej
i
Studenckie Koło Naukowe Marketingu
przy Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu

   Zapraszają

na V ogólnopolską konferencję naukową

„Marketing Terytorialny, czyli jak wykreować miejsce w teorii i praktyce” 

która odbędzie się w dniach 24-25 listopada 2014r.
na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu
(sala 236A, II piętro)

            Tematyka konferencji obejmuje zagadnienia związane z marketingiem terytorialnym
i jego wpływem na rozwój miejsc, w szczególności miast.

            Celem konferencji jest prezentacja teoretycznych i praktycznych aspektów stosowania marketingu terytorialnego, nowych tendencji w marketingowym planowaniu i zarządzaniu jednostkami samorządu terytorialnego, kreowaniem marek terytorialnych ze szczególnym uwzględnieniem turystyki metropolitalnej i luksusowych rewitalizacji. Pragniemy także poruszyć problematykę PR w mieście.

            Dodatkowo konferencja ma na celu umożliwienie uczestnikom praktycznego zmierzenia się z problematyką marketingu terytorialnego w mieście poprzez udział w warsztatach.

 

SERDECZNIE ZAPRASZAMY ! 

Wszelkie informacje dostępne są tutaj

Zapraszamy do polubienia naszego wydarzenia na Facebooku.

Kontakt do organizatora:

Izabela Stefaniak – prezes SKNGP
Tel 662682231

e-mail konferencyjny: konferencja14marketing@gmail.com

 

Leave a reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>